Nie jesteś przekonany, czy opłaca Ci się uruchomić program lojalnościowy? Sprawdź 5 powodów, dlaczego warto!

Wybór programu lojalnościowego to bardzo często trudna decyzja, od której zależą między innymi wyniki sprzedażowe marki czy wizerunek naszego przedsiębiorstwa. Dodatkowo na rynku dostępnych jest mnóstwo rodzajów programów lojalnościowych i bez odpowiedniej znajomości zalet i wad użytkowania każdego z nich, bez problemu można się pogubić i ostatecznie skończyć z kampanią, która zupełnie nie odpowiada naszym potrzebom oraz nie współpracuje poprawnie z dynamicznie rozwijającą się i funkcjonującą firmą. Taki wybór jest niesamowicie trudny i wymaga przemyślenia wszystkiego na spokojnie, dlatego bardzo dużo osób wacha się lub rezygnuje z innowacyjnych rozwiązań, prowadzących do rozwoju przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty nie jesteś przekonany, czy uruchomienie programu lojalnościowego będzie dla Ciebie opłacalne, sprawdź jakie są powody, dla których powinieneś zrobić to już dziś!

1. Ogromna swoboda

              Programy i kampanie wykorzystujące karty lojalnościowe dają ogromną swobodę, zarówno sprzedawcy, jak i potencjalnemu klientowi. Ty zyskasz niesamowitą swobodę w tworzeniu indywidualnej kampanii dostosowanej do charakteru Twojego przedsiębiorstwa, a Twoi klienci nie będą zobowiązani do lojalności względem jednej marki, dzięki czemu zyskasz większe prawdopodobieństwo wyboru Twojej działalności w klienckim procesie decyzyjnym.

2. Oszczędzanie

              Inwestując w karty lojalnościowe oszczędzasz znacznie większą ilość pieniędzy, niż w przypadku tradycyjnych programów lojalnościowych, takich jak zbieranie naklejek czy pieczątek. Wybierając wirtualne karty rabatowe nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na medium rabatowe w postaci tekturowych kart oraz naklejek, ponieważ punkty są naliczane w czasie rzeczywistym podczas wykonywania przez klienta płatności terminalem. Dodatkowo nagrody są przyznawane automatycznie, dzięki czemu nie musisz ponosić kosztów wyszkolenia pracowników.

3. Informacje

              Dzięki kartom lojalnościowym masz dostęp do szczegółowych danych, statystyk i informacji na temat transakcji wykonywanych przez klientów. Takie informacje pozwolą Ci na dogłębną analizę procesów i rozwój przedsiębiorstwa na płaszczyznach, które wymagają poprawy.

4. Wygoda

              Karty lojalnościowe są niesamowicie wygodnym medium lojalnościowym, ponieważ wysiłek wkładany w zbieranie punktów jest minimalny. Punkty naliczane są w trakcie wykonywania zakupów, a klient nie musi pamiętać o noszeniu przy sobie wielu kart jednocześnie.

5. Innowacyjność

              Tak nowoczesne rozwiązanie świetnie sprawdzi się w przypadku każdego, kto lubi nowoczesne technologie. Uruchamianie kampanii w postaci kart lojalnościowych nie jest trudne i wymaga jedynie odnalezienia sprawdzonej grupy bankowej. Jedną z przodujących grup jest na przykład ZenCard, która oferuje karty lojalnościowe dostosowane do potrzeb klienta, dlatego już dziś zapoznaj się z ich ofertą na stronie https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here